STUDIO EGOVERNMENT - DIGITÁLNÍ ÚŘAD 18. 3. 2021
Připravujeme další STUDIO EGOVERNMENT, tentokrát na téma jak by vlastně měl vypadat opravdový DIGITÁLNÍ ÚŘAD ? Co musí splňovat, co musí nabízet, jaké nástroje je možné pro dosažení takového stavu použít a čeho se je nutné držet či vyvarovat? To jsou jen některé z otázek, na které se budeme snažit odpovědět v debatě, která proběhne
18. 3. 2021 od 14:00 h.
SPUSTILI JSME eOSOBNOST EGOVERNMENTU - ZASÍLEJTE NOMINACE
Až do konce dubna můžete zasílat nominace na eosobnost Egovernmentu. Pokud kolem sebe máte kolegy, nadřízené, podřízené, známé o kterých jste přesvědčeni, že se svou prací a přístupem zasloužily o posun elektronizace veřejné správy v ČR, pak neváhejte a nominujte je. Stačí poue vyplnit nomonační list a odeslat. Pouze z Vámi zasalných nominací budeme vybírat a hodnotit vítěze.
Více informací naleznete ZDE.
PROJEKT VAKCINACE VIDEO Ing. Vladimír Dzurilla, vládní zmocněnec pro IT a digitalizaci NEJEN BANKOVNÍ IDENTITA VIDEO PDF Ing. Petr Kuchař, ředitel, odbor OHA MV ČR KATALOG SLUŽEB VIDEO Ing. Roman Vrba, ředitel, odbor eGovernmentu, MV ČR JAK TO BUDE S REFERENČNÍM ROZHRANÍM PPDF VIDEO PDF Ing. Michal Pešek, ředitel, SZR |
BOD ZLOMU - 16. 2. 2021
Na začátku roku 2021 došlo minimálně ke dvěma zásadním momentům - vzniku, respektive prvotnímu naplnění Katalogu služeb a spuštění Bankovní identity. Přidejte k tomu ještě aktivní přípravy nového Portálu podnikatele a máme pohromadě projekty, které by mohly výrázně posunou eGovernmentu v ČR. I proto jsme počátek roku 2021 nazvali jako BOD ZLOMU a věnovali mu pozornost v rámci první letošní konference, která proběhla 16. 2. 2021.
Vladimír Dzurilla, vládní zmocněnec pro IT a digitalizaci , Petr Kuchař, ředitel OHA MV ČR, Roman Vrba, ředitel odboru eGovernmentu MV ČR, Zdeněk Zajíček, prezident ICT Unie, Michal Pešek, ředitel SZR a další zajímaví hosté se snažili odpovědět na otázku, jak se bude vyvíjet elektronizace veřejné správy v ČR a zda se bude naše pozice v rámci mezinárodních hodnocení zlepšovat. Tedy zda se skutečně v roce 2021 jedná o Bod zlomu?
Odkazy na vybrané prezentace naleznete v rámečku v pravo, záznamy všech vystoupení a další podrobnosti naleznete ZDE.
IT JAKO SLUŽBA JE NOVÝM TRENDEM. HEWLETT PACKARD ENTERPRISE UKAZUJE ČESKÝM FIRMÁM, JAK NA TO.
Představte si, že byste mohli během řízení automobilu pustit volant, ale přesto mít stále možnost znovu nad ním převzít kontrolu. A teď si představte, že podobně jednoduché by to mohlo být také v případě využívání firemního IT. Už žádné velké serverovny, žádná „armáda“ IT správců, ani upgrady podle toho, jak firma roste a nároky na IT oddělení stoupají. Místo toho může podnik získat vyvážený poměr mezi flexibilitou IT, náklady a kontrolou výsledků.
Globální společnost Hewlett Packard Enterprise (HPE) vyvinula cenově dostupné cloudové služby, které nabízí prostřednictvím platformy HPE GreenLake. Firmám poskytuje prostředí vhodné pro provoz veškerých jejich aplikací a dat s možností správy a optimalizací celého prostředí, a to vše formou služby. Pracuje 24 hodin denně a 7 dní v týdnu automaticky, bez požadavků na stálé zásahy IT správců, a navíc umožňuje progresivně měnit výpočetní výkon podle aktuální potřeby podniku.
Pokračování článku ZDE.
(NE)DIGITÁLNÍ ČESKO
Analýza Rekonstrukce státu, která hodnotí sliby vlády v oblasti digitalizace a jejich skutečné plnění v realitě.
Dostupných služeb je málo a veřejnost je o nich špatně informována, to je jeden z výstupů této analýzy. Pokud Vás zajímá celá, najdete ji na
https://www.rekonstrukcestatu.cz/download/3nQoIg/nedigitalni_cesko.pdf
Srdečně Vás zveme na výroční konferenci F5, která se uskuteční v češtině on-line 24.3.2021.
Témata –– jak docílit stejné „kvality” Vašich aplikací po migraci doCloudu, aktuální trendy v oblasti zabezpečení kritických business aplikací (WAF, Anti-Bot, Zero Trust, Anti-DDoS) a vysoká dostupnost a bezpečnost při vývoji moderních aplikací (API management, kontejnery, mikroslužby). Detailní agenda a registrace na tomto odkazu.
MARBES CONSULTING s.r.o. VÁS SRDEČNĚ ZVE NA WEBINÁŘE ZDARMA:
Jak na portál občana - 3. část: propagace, termín 11.3.2021 v 9 hod.
Jde provozovat portál bez marketingu? Jaké jsou možnosti komunikace s občanem? Proč měřit návštěvnost?
Oblast na kterou se velmi často nemyslí. Vysvětlíme její potřebu a důležitost díky zkušenostem z praxe.
- Naplánování spuštění portálu a příprava propagace.
- Možnosti propagace, příprava podkladů, využití stávajících propagačních kanálů (stránky obce, FCB, ...).
- Analytická činnost a vyhodnocování běhu portálu.
Přihlášení na: Webinář "Portál občana" - propagace - Metodický a vzdělávací portál (elogio.cz)
Inventarizace movitého a nehmotného majetku, termín 25.3.2021 v 9 hod.
Jak zvládnout inventarizaci rychle, přesně a efektivně? Co vše by měla inventura splňovat? Jaké technické prostředky pro inventarizaci využít?
Provedeme Vás aktuální problematikou fyzické i dokladové inventury.
- Inventarizace movitého a nehmotného majetku
- Inventarizace nemovitého majetku
- Legislativní rámec
- Výstupy z inventarizace
Přihlášení na: Inventarizace movitého a nehmotného majetku (webinář) - Metodický a vzdělávací portál (elogio.cz)