OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

LOGO MIKULOV OBECNÉ

pečeť 20 2e-government 20:10,

aneb žijem si jak na zámku, ať to trvá věčně

 

   13. ročník  výroční konference e-governmentu  se v roce 2021 bude konat  na zámku Mikulov ve dnech

7. - 8.  9. 2021

 

   


AKTUÁLNĚ 

REÁLNĚ I VIRTUÁLNĚ - i letošní ročník připravujeme v obvyklé podobě, tedy v prostorách zámku Mikulov a s předpokládanou účastí diváků i vystupujících přímo v místě. Zároveň však bude možné konferenci plnohodnotně navštívit i v elektronické podobě, jako nabídka pro ty, kteří nebudou moci do Mikulova přicestovat. Proto i cena vstupného bude rozdělena na fyzické a elektronické vstupné.
SPUŠTĚNO PŘIHLAŠOVÁNÍ dne 6. 4. 2021 otevíráme registraci na konferenci. Opět platí, že cena vstupného se bude v čase zvyšovat. Bližší informace ZDE


ODBORNÝ PARTNER  
 
Ministerstvo vnitra
 

 

   

  PLATINOVÝ PARTNER       GENERÁLNÍ PARTNER  
CISCO GORDIC 2019

  ZLATÝ PARTNER  

  

 

  


PONDĚLÍ  6. 9. 2021  PŘEDKONFERENČNÍ PROGRAM

V pondělí 6. 9. 2021 proběhne tradiční předkonferenční  doprovodný program:

 

10:00 GOLFOVÝ TURNAJ

golfový turnaj Mikulov

PARTNER

 Již neodmyslitelnou součástí konference je golfový turnaj o pohár Magazínu Egovernment. Účastníci turnaje obdrží zvláštní - přímé pozvání, které není automatickou součástí vstupenky na konferenci.

 

 

 

PARTNER VEČERA
 
 
 

20:00 V.I.P. VEČER (hotel Galant)

Společenský večer určený především pro partnery konference, hlavní vystupující a významné hosty v jehož průběhu budou vyhlášeny výsledky golfového turnaje.




 

 

 

 


 


 

ÚTERÝ  7. 9. 2021 - HLAVNÍ JEDNACÍ DEN

8:00 REGISTRACE (zámecký sál)

PLENÁRNÍ JEDNÁNÍ  (ZÁMECKÝ SÁL)

moderace: 

9:00 ZAHÁJENÍ

Dopolední blok by měl být tradičně vyhrazen aktuálním informacím představitelů eletronizace VS, tedy MV ČR, vládního zmocněnce pro IT a digitalizaci, poslanců atd..

V tuto chvíli předpokládáme například aktuální informace ke Katalogu služeb a plánu digitalizace, nebo o Portálu podnikatele a další.

Konkrétní jména vystupujících a názvy prezentací budou postupně doplněny.

 

PARTNER STUDIA

11:00 KULATÝ STŮL - ŽIVÉ "VYSÍLÁNÍ" STUDIA EGOVERNMENT

Součástí dopoledního bloku bude speciální konferenční "vysílání" studia Egovernment přímo z pódia zámeckého sálu. Do diskuze, kterou zde povedeme, budou moci vstoupit svými dotazy diváci v sále i doma u počítače.

Konkrétní jména účastníků diskuze budou postupně doplněna.

 


13:00 OBĚD

PRO ÚČASTNÍKY Sál předků a Gröllův sál

V.I.P. OBĚD  Sala Terrena  (Oběd v prostorách Sala Terrena je určen pro hosty konference na speciální pozvánku)

 


14:00 ODPOLEDNÍ PROGRAM

Odpolední program bude opět rozdělen do dvou bloků. Jeden bude probíhat v zámeckém sále, druhý v sousední kavárně. Účastníci tak budou moci pohodlně přecházet mezi sekcemi dle potřeby.

 EGOVERNMENT  (ZÁMECKÝ SÁL) 

moderace: 

Konkrétní prezentace momentálně v jednání, bude průběžně doplněno

 KONFERENČNÍ KAVÁRNA  (KAVÁRNA ZÁMECKÉHO SÁLU) 

moderace:

Konkrétní prezentace momentálně v jednání, bude průběžně doplněno

       

 

 PARTNER 
COMSYS II
ROWAN LEGAL 2020 SZR2



 19:00 VEČERNÍ PROGRAM  (ZÁMECKÉ NÁDVOŘÍ)

19:00 PROHLÍDKA ZÁMKU

19:30 RAUT (Nástupní sál)

20:00 SPOLEČENSKÝ VEČER (Zámecké nádvoří)

        HUDEBNÍ VYSTOUPENÍ 

21:30 ZÁMECKÁ DISKOTÉKA  (Zámecké nádvoří)

 

 

 


STŘEDA 8. 9.  2021 - WORKSHOP

9:30 zahájení

Konkrétní prezentace momentálně v jednání, bude průběžně doplněno

    13:00 ZÁVĚR KONFERENCE 

     


     

    CO JE e-government 20:10?

    Jedná se o konferenci, která jednou ročně, vždy počátkem září, hodnotí stav elektronizace veřejné správy v ČR se zaměřením na konkrétní zásadní téma. Tím letošním je, mimo jiné, problematika financování projektů v aktuálním programovém období.


    PROČ e-government 20:10?

    Konferenci pořádá magazín Egovernment a konference pojednává o e-governmentu. Proto je toto slovo stěžejní v názvu konference. Číselné označení 20:10 odkazuje na rok 2010, kdy jsme se v Mikulově sešli poprvé. Zároveň je ale rozděleno na 20 a 10. V době prvního ročníku tomu bylo 20 let, co se veřejná správa v ČR ubírala směrem k elektronizaci. Zároveň jsme si možná unáhleně mysleli, že do skutečně uceleného a plně funkčního elektronické stavu nám zbývá již pouhých deset let.


    ..ŽIJEME SI JAK NA ZÁMKU, AŤ TO TRVÁ VĚČNĚ.

    Podtitul konference odkazuje na skutečnost, že postupující elektronizace veřejné správy zlepšuje kvalitu jejich služeb a tedy podmínky jak pro samotné zaměstnance veřejné správy, tak pro jejich klienty. Zároveň ale upozorňuje na skutečnost, že se scházíme v romantickém prostředí zámku Mikulov, v době doznívajícího léta a počínajícího vinobraní. Dny strávené na konferenci se tak stávají skutečně nezapomenutelnými.


    VSTUPNÉ

    Na konferenci můžete být přítomni ve dvou variantách:

    A) jako ÚČASTNÍK, tj. skutečně fyzicky dorazit do Mikulova a navštívit veškeré body programu. V souvislosti s platbou vstupného je pak důležité, že jeho cena se v čase mění a závisí i na tom, zda jste z veřejné správy, či nikoliv.

     

    TERMÍN PŘIHLÁŠKY VEŘEJNÁ SPRÁVA OSTATNÍ
    do 21. 5.  2021 

    850,- Kč 

    (+DPH)

    3 700,- Kč

    (+DPH)

    do 21. 6. 2021 1 000,- Kč 4 500,- Kč
    do 21. 7. 2021 1 200,- Kč 5 400,- Kč
    do 21. 8. 2021 1 500,- Kč 6 900,- Kč
    do 1. 9. 2021 2 000,- Kč 10 000,- Kč

     

     

    B) jako DIVÁK tedy osoba, která bude celý program sledovat on-line přes počítač. Nebude tedy přítomna přímo v Mikulově, ale bude, díky tomuto vstupnému, moci sledovat konferenci v reálném čase  (případně ze záznamu) a prostřednictvím elektronického formuláře klást vystupujícím otázky. Pro neplatící diváky bude záznam zpřístupněn až dva týdny po konferenci. Cena tohoto vstupu se v čase nemění, je pouze odlišná pro veřejnou správu a ostatní diváky:

    VEŘEJNÁ SPRÁVA OSTATNÍ
    250,- Kč (+DPH) 2 000,- Kč (+DPH)

     

    Ceny jsou uvedeny za jednu osobu.
    Tato registrace je nutná s ohledem na rezervaci vstupu / přístupu na Vaše jméno.

    Na základě Vaší registrace Vám bude e-mailem zaslána faktura. Uhrazení faktury Vám následně potvrdíme, tím je Vám zajištěn vstup na konferenci.

    Nejpozději do 3. 9. 2021 odbržíte e-mailem unikátní kód, který Vám umožní Vámi zvolený vstup.

    Případné zrušení registrace a vrácení peněz je možné maximálně do 14 dnů od uhrazení.

    V pozdějším termínu registrace zůstává v platnosti bez vrácení peněz ( je však možné případné vyslání náhradníka).

     


    inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.