VE SPOLUPRÁCI |
ODBORNÝ PARTNER |
GENERÁLNÍ PARTNER |
|
ZLATÝ PARTNER |
STŘÍBRNÝ PARTNER |
PARTNER |
|
VYDAVATELEM MAGAZÍNU EGOVERNMENT JE |
Na začátku roku 2021 dochází minimálně ke dvěma zásadním momentům - vzniku, respektive prvotnímu naplnění Katalogu služeb a spuštění Bankovní identity. Oba tyto téměř souběžné momenty by mohly mít za následek výrázný posun eGovernmentu v ČR. Oprávněně tedy počátek roku 2021 můžeme nazvat jako
BOD ZLOMU
A právě bod zlomu bude hlavním tématem připravované konference v Jihlavě. S ohledem na prodloužení nouzového stavu až do poloviny února, proběhne konference hybridní formou. To znamená, že v Jihlavě budou všichni prezentující a registrovaní účastníci budou moci jejich vystoupení a diskuze sledovat on-line na těchto webových stránkách. Samozřejmostí bude možnost položit vystupujícím dotazy prostřednictvím elektrnického formuláře.
Všichni registrovaní účastníci obdrží 15. 2. 2021 odkaz na stránky živého vysílání a kód ke vstupu.
Pro možnost sledovat "přímý přenos" je nutná registrace !
PROGRAM
Program bude tradičně polodenní začátek v 9:00, konec nejpozději ve 14:00. O jednotlivých konkrétních bodech programu jednáme, ale už nyní je zřejmé, že vystoupí na téma:
KATALOG SLUŽEB
Ing. Roman Vrba, ředitel, odbor eGovernmentu, MV ČR
NEJEN BANKOVNÍ IDENTITA
Ing. Petr Kuchař, ředitel, odbor OHA MV ČR
eGCLOUD
Ing. Michal Pešek, ředitel, SZR
KATALOG SLUŽEB
Mgr. Zdeněk Zajíček, prezident, ICT Unie
další vystupující a jejich témata nyní domlouváme
MÍSTO KONÁNÍ
Místem konání semináře bude webová stránka na kterou získáte přístu díky registraci - viz níže.
Jako Registrovaný účastník budete moci všechny prezentace a diskuze sledovat v přímém "přenosu" a rovněž Vám bude umožněno pokládat dotazy.
REGISTRACE
Registrovat se můžete vyplněním následujícího formuláře. Seminář je především určen pro pracovníky z veřejné správy, pro které je vstup ZDARMA. Partneři konference mohou účastníky následně oslovit s dalšími informacemi v souvislosti s jejím tématem.