eOsobnost 2024 logo

 

21. 3. 2024

SLAVNOSTNÍ VEČER  

 

 Vyhlášení výsledků letošní eOSOBNOST EGOVERNMENTU 2024 se, již tradičně, koná v prostorách

Nové budovy Národního muzea v Praze 

pod záštitou

Petry Peckové, hejtmanky Středočeského kraje

a

Martina Mesršmída, ředitele, DIA

eOsobnost 2024 panak

Slavnostní večer se koná v Nové budově Národního muzea. 

PROGRAM

19:30 VSTUP - WELCOME DRINK


20:00
 SLAVNOSTNÍ PROGRAM - VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ
Total Vokal

moderují: Michal Jirkovský, Magazín Egovernment

Sonia - AI

hudební vystoupení - TOTAL VOKAL

21:50 RAUT

23:00 ZÁVĚR VEČERA

 

VSTUPENKA - pro vstup na večer je nutné se prokázat platnou vstupenkou. Tu získají ty osoby, které obdržely POZVÁNKU na večer a na jejím základě se následně  REGISTROVALY (V takovém případě obdržely potvrzení e-mailem).  

V případě nejasností nás kontaktujte - tel.: 241412518

VSTUP - vstup do Nové budovy Národního muzea na slavnostní večer  je z ulice Wilsonova 2,  (Mapa)

 

 


NOMINOVANÍ 2024

Pro eOSOBNOST EGOVERNMENTU 2024 jsou  nominováni :

  1. Aleš Růžička, tajemník, MÚ Nymburk
  2. Ivo Vaik, ředitel, rejstřík trestů
  3. Miroslav Veselý, ředitel, Odbor veřejné správy, dozoru a kontroly, MV ČR
  4. Tomáš Bezouška, ředitel, IPSD
  5. Jiří Zeman, vedoucí úseku IT, MÚ Mělník 
  6. Petr Pavlinec, vedoucí odboru informatiky, Kraj Vysočina
  7. Elena Ransdorfová, ředitelka, odbor informatiky, Ministerstvo spravedlnosti
  8. Miroslav Kunt, archivář, metodik, odd. archivu a digitálních služeb, Národní archiv
  9. Tomáš Tichý, zástupce ředitele, Cendis s.p.
  10. Tomáš Šedivec, vedoucí oddělení architektury ISVS, OHA
  11. Leona Slabochová, vedoucí odboru informačních a komunikačních technologií, Město Litoměřice
  12. Cyril Čapka, konzultant, KDESMO
  13. Martin Mesršmíd, ředitel, Digitální a informační agentura
  14. Filip Bílek, odbor služeb eGovernmentu, DIA
  15. Jan Strakoš, ředitel, odbor živností a spotřebitelské legislativy, MPO
  16. Jan Števko, vedoucí odboru informačních technologií, statutární město Prostějov
  17. Karel Váchal, Ředitel Architektonické a projektové kanceláře Ministerstva dopravy
  18. Ondřej Menoušek, ředitel odboru služeb eGovernmentu, DIA
  19. Eva Janoušková, zástupce ředitele krajského úřadu Kraje Vysočina - ředitelka sekce ekonomiky a podpory, Kraj Vysočina
  20. Tomáš Kroupa, ředitel odboru hlavního architekta eGovernmentu, DIA
  21. Radmila Velnerová, vedoucí odboru analýz, podpory řízení a kontroly, KÚ Královéhradeckého kraje
  22. Ivan Ivanov, analytik a projektant ICT (dříve vedoucí oddělení GIS a řízení změn), KÚ Moravskoslezský kraj
  23. Vladimír Halm, vedoucí oddělení správy IS, Magistrát města Brna
  24. Miroslav Vacula, vedoucí odboru informatiky, KÚ Jihomoravského kraje
  25. Marcel Kodad, odbor městské informatiky, Magistrát města Brna
  26. Roman Vrba, generální ředitel, SPCSS
  27. Petr Brunner, vedoucí odboru informatiky, MěÚ Jičín
  28. Lubomír Baláš, ředitel, KÚ Olomouckého kraje
  29. Zdeněk Zajíček, prezident, Hospodářská komora ČR, ICT Unie
  30. Renata Golasíková, vedoucí oddělení eRcept, SUKL
  31. Martin Hadrava, Manažer pro obchod a provoz, Spolek BISON
  32. Vladimír Rohel, ředitel sekce Bezpečnost, NAKIT
  33. Radka Domanská, Vedoucí oddělení evidence a sdílení dat, OHA, DIA
  34. Dana Popelková, vedoucí, ekonomický a školský odbor, Město Roudnice nad Labem
  35. Jan Břížďala, radní, Kraj Vysočina
  36. Jana Nápravníková, odbor služeb eGovernmentu, DIA
  37. Lenka Kováčová, vrchní rada, OHA, DIA
  38. Libor Drlík, Expert na správu dat a metodik, Oddělení evidence a sdílení dat, DIA
  39. Karel Trpkoš, vrchní ředitel sekce informačních technologií, MPSV
  40. Ivana Šiftová, tajemník, Mě. ú. Nepomuk
  41. Jiří Kárník, ředitel, odbor informačních technologií, ÚOOÚ
  42. Martin Hampl, vedoucí správního odboru, MěÚ Meziboří
  43. Petr Gavlas, ředitel odboru informatiky a zástupce ředitele sekce Ekonomiky a informatiky, Genrální ředitelství cel
  44. Jana Dubcová, ředitelka, Centrální nákup Plzeňského kraje, příspěvková organizace
  45. Miroslav Krejčí, ředitel, Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání
  46. Vladěna Sasková,referent bezpečnosti státu, Oddělení regulace soukromého sektoru, NÚKIB
  47. Lucie Bartáková, ředitelka, sekce pro správu finančních zdrojů, Státní fond dopravní infrastruktury
  48. David Sláma, ředitel, odbor strategického rozvoje a koordinace veřejné správy, MVČR
  49. Jan Koreček, vedoucí oddělení a zástupce ředitele odboru, Oddělení majetkových daní a daně silniční, Generální finanční ředitelství
  50. Michal Pešek, ředitel, Správa státních služeb vytvářejících důvěru, s. p. o.
  51. Josef Bělica, primátor, Magistrát města Havířova
  52. Petr Šnajdárek, ředitel, sekce komunikačních a informačních systémů, Ministerstvo obrany
  53. Markéta Langrová, místostarostka, Úřad městského obvodu Ostrava Jih
  54. Radim Karásek, vedoucí oddělení právního, Digitální a informační agentura
  55. Lucie Kubíčková, vedoucí odboru kanceláře tajemníka, Úřad městské části Praha 18
  56. Jan Kalina,  vedoucí, Oddělení digitálních služeb veřejné správy, DIA
  57. Eva Kozáková, tajemnice, Obecní úřad Červená Voda
  58. Michal Kuchta, tajemník, město Hořice
  59. Radek Šipka, vedoucí oddělení podpory řízení, KÚ Zlínský kraj
  60. Jaroslav Brandejs, tajemník, Městský úřad Říčany
  61. Jaroslav Škrobák, vedoucí oddělen GIS, Magistrát města Jihlavy
  62. Alois Šimčík, starosta, obec Světlá Hora
  63. Petr Klauda, Vedoucí oddělení statistických územních jednotek, ČSÚ
  64. Markéta Macháčková, účetní, obec Chrustenice
  65. Tomáš Tichý, zástupce ředitele, Cendis s.p.
  66. Jan Paroubek, ředitel, Cendis s.p.

 

 

GENERÁLNÍ PARTNER ZLATÝ PARTNER   ODBORNÝ PARTNER PARTNER
 
CISCO

 

ALEF2.jpg

 

  


inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.